Veicu pasūtījumu, bet nesaņemu rēķinu, ko darīt?

Publicēts 28.06.2017 |  Lasīts 794 reizes | 

Īsa atbilde - pārbaudiet, lūdzu, sava e-pasta surogātpasta (jeb Spam, Mēstuļu) mapi - rēķins, visticamāk, ir iekritis tur.

Ja veicāt pasūtījumu Lavandas.lv, bet nesaņemat turpmāku komunikāciju no veikala e-pastā (rēķini, informācija par pasūtījuma stāvokli vai piegādi) - lūdzu, pārbaudiet sava e-pasta surogātpasta (jeb Spam,  Mēstuļu, Miskaste) mapi - rēķins, visticamāk, ir iekritis tur. Tas notiek no mums neatkarīgu iemeslu dēļ - katrs e-pasta pakalpojumu sniedzējs izmanto automātiskus nevēlamu sūtījumu jeb SPAM filtrus, kuri daudzos gadījumos kļūdas dēļ par surogātpastu uzskata arī svarīgas vēstules. Pēc mūsu datiem, no šādas problēmas visbiežāk cieš tieši @inbox.lv e-pasta servisa klienti.

Lai turpmāk izvairītos no šādām sitācijām, iesakām atzīmēt (atķeksēt) vēstuli no Lavandas.lv un nospiest pogu "Nav mēstule" (vai līdzīgu, atkarībā kā tā saucas Jūsu e-pasta sistēmā). Tas ļaus "apmācīt" SPAM filtru, lai turpmāk mūsu vēstules netiktu uzskatītas par SPAM.

Atgādinām, ka Lavandas.lv nekad neveic SPAM vēstuļu izsūtīšanu, kā arī nenodod Jūsu personas datus (ieskaitot e-pasta adresi) trešajām personām (izņemot gadījumus, kad tas nepieciešams Jūsu pasūtījumu izpildei, piem. kurjerdienestam).


Atslēgvārdi: rēķins spam,
      Salidzini.lv logotips   Gudriem.lv   Visa-mastercard   VerifiedByVisa   Mastercard-Securecard
Lavandas.lv © 2017    Jebkuru materiālu pārpublicēšana bez Lavandas.lv atļaujas stingri aizliegta.

uz augšu